Voor de hovenier die meer tuinonderhoud in de regio zoekt

én minder tijd kwijt wil zijn aan administratie

googlePlayApp Store

Gemaakt door en voor hoveniers

Vind je het heerlijk om in de tuinen van klanten bezig te zijn, maar heb je geen zin in het werven van nieuwe klanten? Of word je tijdens het werk gestoord door belletjes van bestaande klanten die vragen hebben over tuinonderhoud, en sta je vervolgens met één voet op een schop uitleg te geven? Meld je dan aan bij MijnTuinapp, dé enige app voor tuinonderhoud in Nederland.

Met MijnTuinApp haal je de goedkoopste én meest veelzijdige werkgever voor maar €2,50 per klant per maand in huis. De app zorgt ervoor dat je moeiteloos nieuwe klanten krijgt én zorgt voor meer service én inkomsten uit bestaande klanten. Het moge duidelijk zijn: een schrijntje tegenover al het meerwerk dat op je ligt te wachten.

De app zorgt niet alleen een constante stroom aan nieuwe klanten, maar zorgt er ook voor dat je huidige klantcontact professioneler en minder tijdrovend verloopt. En dat zonder lastige systemen of onnodig werk achter je computer. Zo houd je tijd over om te doen waar je hart ligt: tuinen onderhouden.

Ik weet nu al genoeg. Breng me naar het super eenvoudige registratieproces!

Een greep uit alle voordelen van de MijnTuinApp:

  • Nieuwe klanten
  • Meer werk uit bestaande klanten
  • Meer service voor je klanten
  • Een automatisch planningsysteem met online agenda
  • Automatische communicatie met klanten
  • Geen leadprijzen, alleen betalen voor klanten
  • Alle tuintips voor je klanten in één app
Nieuwe klanten
Meer werk uit bestaande klanten
Te koppelen met de meeste planningsystemen
Geen leadprijzen, maar enkel betalen voor klanten

Nieuwe klanten

Met MijnTuinApp voorkom je dat appjes van klanten tussen berichten van familie staat, dat klantmails verdwijnen in je inbox of dat je ingesproken voicemails moet checken. Met MijnTuinApp haal je een systeem in huis waar je alle klantcommunicatie op één plek vindt, waarbij je niks over het hoofd ziet en waarmee je kunt antwoorden op het moment dat het jou uitkomt. Kortom: een systeem dat ervoor zorgt dat jij in alle rust je werk kunt doen.

Meer werk uit bestaande klanten

Als hovenier herken je vast het volgende: je snoeit de rozen van je klant in maart en voordat je het weet is het hartje zomer. Je had nog talloze onderhoudsmogelijkheden voor je klant kunnen bedenken, maar de tijd vliegt en je proactieve klanten komen als eerst aan beurt. Een gemiste kans!

MijnTuinapp stuurt automatische berichten uit op belangrijke momenten. Dat zorgt niet alleen voor meer werk voor jou als hovenier, maar is ook erg waardevol voor je klant.

Te koppelen met de meeste planningsystemen

De app is makkelijk te koppelen aan de meeste planningsystemen. Zo kunnen jouw (potentiële) klanten niet alleen zelfstandig afspraken inplannen, maar heb jij ook altijd een agenda dat up-to-date en betrouwbaar is achter de hand. Als er een afspraak voor tuinonderhoud wordt ingepland, dan krijgt de klant direct te zien hoeveel dagen het nog duurt voordat je langskomt. Daarnaast krijgt je klant nóg honderden andere waardevolle tips.

Heb je al een klantbestand? Geen probleem! In de gebruiksvriendelijke app kun je in enkele eenvoudige stappen je hele klantbestand kwijt.

 Fijn voor je klant en prettig voor jou als hovenier dus. Het (tuin)mes snijdt aan twee kanten!

Lees wat de voordelen zijn voor jouw klanten.  

Geen leadprijzen, maar enkel betalen voor klanten

Je kent ze vast. Die bedrijven waarbij je direct betaalt voor een potentiële klant, ook wanneer hij of zij uiteindelijk niet voor jou kiest. Bij MijnTuinApp betaal je pas wanneer een lead écht klant wordt. Kortom: wij doen niet aan leadprijzen. What you see is what you get.

Ben je nieuw? Krijg de eerste maand helemaal gratis!

Hoe werkt het?

MijnTuinApp is gemaakt voor en door hoveniers. Wij weten als geen ander wat jij nodig hebt. Daarom kun je rekenen op een simpel systeem en goede support. Heb je een vraag? Dan helpen we je op een persoonlijke en laagdrempelige manier, zonder lange wachttijden of gedoe met call centers. Tijd om je aan te melden dus!  

Ook dat proces is zeer eenvoudig:
Stap 1: Vul het webformulier in
Stap 2: Kennismaking
Stap 3: Een persoonlijk account
Stap 4: Tijd om nieuwe én bestaande klanten nóg beter te helpen!

Registreer je voor de app

* = Verplicht veld